This och that deluxe edition

Jag tycker det är intressant att höra andra människors åsikter om allt mellan himmel och jord, så här är några "this or that"-frågor som ni jättegärna får svara på!

1. Vilodag eller skrittdag?
2. Dressyr- eller hoppsadel?

3. Bli filmad eller fotograferad? (när du rider)
4. Panikhake eller balsnöre?
5. Klippt eller ryckt man?
6. Svart eller brunt läder?
7. Swarowski eller klinkers?
8. 0 fel i en lägre klass eller 4 fel i en högre?
9. 70 % i en lätt klass eller 60 % i en svårare?
10. Knoppad man eller utsläppt man?

Mina svar är fetmarkerade.


(förresten har jag fått mersmak på videobloggar så jag ska terrorisera er med flera)

Permalink This or that Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

1. Vilodag

2. Hoppsadel

3. Filmad

4. Balsnöre

5. Klippt man

6. Brunt läder

7. Swarowski

8. 4 fel i en högre?

9. 60 % i en svårare

10. Knoppad

Postat av: marie

haha, vad söt med tungan !!!

Postat av: Bodil

Å sånt här är skoj! =)



1. Vilodag

2. Dressyrsadel

3. Filmad

4. Panikhake (kanske borde börja använda balsnöre?)

5. Klippt (men det är snyggare med ryckt, tyvärr är jag helt obegåvad på att rycka manar så det får bli saxen ändå)

6. Svart läder (men brunt är egentligen snyggare)

7. Oj, vad är klinkers?

8. 0 fel i en lägre klass

9. 70 % i en lätt klass

10. Knoppad man

Postat av: Emelie

1. Vilodag

2. hoppsadel

3. Bli filmad (hoppning) och fotograferad (dressyr)

4. Panikhake

5. Klippt

6. brunt läder

7. Swarowski

8. 0 fel i en lägre klass

9. 70 % i en lätt klass

10. utsläppt man



Postat av: Krooken

1. Skrittdag (blir tyvärr inte men det är min ösnkan)

2. Dressyrsadel

3. Bli filman

4. Balsnöre

5. Klippt

6. Svart och brunt (Svart dressyr, brunt hoppning)

7. Frågar som Bodil KAKEL????

8. Blir glad om jag kommer runt. 0 fel i lägre alltså

9. 70% i en lätt klass

10. Knoppar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback