Första hoppet med Lasse

Igår hoppade jag Lasse för första gången, andra gången han hoppas någonsin. Jag är jättenöjd. Han var såklart lite tveksam och stannade en gång för att jag var för mesig, men jag tycker ändå att han betedde sig sansat och coolt. Jag är ju extremt töntig och försiktig, jag vill liksom vara snäll och då är jag inte tillräckligt bestämd. Jag måste verkligen tuffa till mig lite så att han inte blir en sån där tråkig häst utan driv.

Innan träningen var jag livrädd för att Pontus inte skulle säga något om Lasse, vilket typ är lika illa som att han skulel såga honom totalt (men det kan han såklart inte göra). Men han sa att Lasse hade lätt för sig, att han hade en bra och självbärande trav och att han var allmänt trevlig och skötte sig bra för att vara iväg för första gången och hoppad för andra gången. Värry gudd.

Längtar till nästa träning, som blir först om två veckor för Lasse ska vaccinerad och bli fixad i munnen på tisdag nästa vecka. Sara var där och kollade, så hon var assnäll och filmade mig (überawesome). Här är filmen!

Permalink Träningar Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sara

Så duktig! Kommer bli skitbra det där! :)

Postat av: Anonym

Kul! :D

Han ser ut att vara betydligt större än Calle?

Postat av: sara

sv. Ska stå typ ELITRYARREN!



HAha nej, ska bara skriva mitt namn =)

Postat av: sara

sv. Verkligen, skulle skämmas om jag skrev det haha. Hobbyryttare är mer passande att skriva för min del iallafall :p



Rider man i landslaget okej men fan inte annars!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback