Pay and jump

Här var det tomt.

Jag ska faktiskt åka på P&J med Lasse imorgon, och efter det ska han stå på fulltime-vila i sex veckor (tråååååkkkiiiiggggttttt). Han kändes dock lite konstig i tisdags på träningen, så att jag var tvungen att avbryta träningen. Han har stått sen dess så det blir lite av en chansning. Jag startar ju bara om han känns helt som vanligt, annars är det bara att åka hem.

Idag ska jag inte rida honom, utan bara åka förbi stallet snabbt för att hämta min säkerhetsväst och min sadel. Jag ska nämligen träna min syrras galna häst på att hoppa över diken. När jag sa det igår frågade Robban (stallägaren) om jag hade tänkt vara sjukskriven i sommar.

That's it for today.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare

Saknar ditt bloggande! :) Hoppas det gick bra på P&J ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback