Jag är som vanligt sämst på att uppdatera,...

img_3731 (MMS)

Jag är som vanligt sämst på att uppdatera, men allting rullar på och jag är en extremt upptagen kvinna. Igår var jag på träning för världens bästa Pontus och det gick helt fantastiskt. Jag och Lasse fick öva på att hoppa karaktärshinder. Han brydde sig inte ett dugg, om man bortser från att han hoppade väldigt högt över dem. Ska försöka pussla ihop en ny blogg men jag har knappt några bilder på Lasse så vi får se. Förlåt för the non existing styckeindelning, men det går visst inte via iphonen...

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lina - Nybliven mamma och tävlingsryttare i tre grenar

Men vilken söt trött bebishäst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback