Reunion

Idag red jag med Jenny och Våfflan i ridhuset. Han och Calle var boxgrannar och bästa kompisar förut innan hon flyttade från mitt stall så nu blev det en liten reunion och de var jätteglada och ville helst sitta i varandras knä.



Ridningen gick okej men det är något knasigt. Jag tror att jag måste ringa till Calles kiropraktor Malin (innan jag tar ut en massör) så att hon får komma ut och kolla på honom. Han känns liksom helt sned och jag förstår inte riktigt vad det kan bero på, har han gått omkull i hagen? Är han överansträngd någonstans?

Han skjuter mig åt vänster och vill inte riktigt ta för sig med höger bog. Den är liksom ständigt som ihopdragen medan den vänstra istället ständigt lite utskjuten. Hatar att inte veta...

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Edit

Inte veterinär då? Lars som brukar komma till oss är kiropraktor också, annars borde väl PM Andrén komma till Runsten sista måndagen, det är väl om en vecka? Han är ju oxå kiro o inte spec dyr. Om det är något som behöver kollas veterinärt...

Postat av: Siri

Fast jag tror inte att det är något veterinärt, men att ta ut Lars låter som en bra idé. Jag messar dig.

Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Sv: Haha, cool! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback