New years eve

Jag hade jättekul på nyårsafton, och trots att det blev röjigt och sent mådde jag jättebra igår. Red dock inte eftersom det är konditionsvecka och jag hade ridit intervaller dagen innan. Red idag, intervaller såklart, typ 1-2 min 6 gånger. Ca 50 sek skritt mellan. På tisdag ska jag börja rida normalt, tänkte inleda med att hoppa lite men har inte kommit på vad jag ska göra än. Time will tell. Här kommer lite bilder från nyår!

Jag (jätteblöt efter champagneattacker, helt fantastiskt. NOT)


Malin o Prup (meine kleine boyfriend btw)


Bella, Malin, Emelie och jag vid tolvslaget (antar jag?)



Vi enades om att champagnen smakade fjärt, så vi vaskade. Coolt va? (haha, så jävla töntiga)


Sen tog den slut och då vaskade Emelie tvål och jag vaskade min öl.








Hjärta på Franco och Malin




Who likes it the most?!


Jag och Emelie, erkänn att mitt hår var snyggt?

Hoppas ni inte dör av boredness för att jag lägger ut ohästiga bilder. ;) Piss! (Peace)

Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Matilda

Tacktacktacktack! ;D

Postat av: Sandra - Vägen tillbaka efter olyckan

Postat av: Sandra - Vägen tillbaka efter olyckan

Skämtar du?! Hur lyckades du med det? :D Berätta!

Postat av: Sandra - Vägen tillbaka efter olyckan

Det lät ju ganska najs! Jag har ju däremot bara en havremoppe att skylla på och han höll sig hel, men som sagt kanske får ut lite mer ändå :) Men vad menas med invaliditetsbedömning? Går man till sjukhuset och säger att man inte kan leva ett normal liv pga foten?! :P

Postat av: Sandra - Vägen tillbaka efter olyckan

Hahah, låter ju grymt! Får försöka mig på det sen då ;)

Postat av: Josäfin :>

fin blogg =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback