Hehe

Runsten ska ha två endagskurser för Pontus Westergren (16/1, 20/2). Eftersom jag inte har några pengar anmälde jag mig till den senare, för då kommer jag ha pengar. Nu tror jag bestämt att de har missuppfattat min anmälan för jag har fått mail om gruppindelningen på söndag. Jag blev extremt taggad så nu tänker jag vara med på den ändå, får mjölka mina föräldrar på lite pengar. Det ska bli SÅ kul, har inte tränat för tränare sen hans senaste kurs den 12/12.


Såhär såg det ut på en av våra allra första hoppträningar, i slutet av 2008! Lite hängande framben kanske. :P

Permalink Träningar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Oh, kul med kurs! Jag vill också ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback