Bortskämd

Haha, okej, jag är eventuellt lite bortskämd för tillfället. För det första så köpte pappa en ny bil idag, en till Toyota Yaris. Det innebär att min familj nu har tre bilar, eftersom att vår nuvarande Yaris inte är värd mer än 15 000 (ovärt att sälja). Det i sin tur innebär att jag kommer "få" min första egna bil, jag kommer alltså få ta över vår gamla Yaris! Jag är så jävla glad! :D Den är perfekt, smidig och extremt billig i drift eftersom den inte drar någon bensin.

För det andra ska jag dessutom få massa pengar så att jag kan åka och köpa nya snygga ridkläder imorgon! Mohahahaha, jag håller typ på att dö av förväntan. Ska bli så kul att äntligen shoppa lite märkessaker, jag har ju inga alls utöver mina ridstövlar och handskar. Ska åka till Lyckås Ridsport där de har många olika märken.

Vad tycker ni att jag ska köpa? En väst har man väl till exempel större nytta av än en jacka?

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sara

sv: Verkligen! lite dyrt för mig att lägga 20 000 kr på ett objektiv dock haha..



Åh vilken lyx! :D Skönt med egen bil, så underbart!

Postat av: sara

sv: Samma för mig :) Men vi brukar byta av lite. Dock så är det mindre kul att köra runt i deras stora bil då det drar så jäkla mkt soppa! Min lilla skit är ju så billig haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback