Bajs

Jag har blivit sjuk. Igen, får jag nog lov att säga. Har haft enormt mycket otur ända sedan i början av december och nästan varit konstant sjuk. Det blev med andra ord ingen ridning idag, känns sådär eftersom jag vanligtvis hatar oplanerade vilodagar. Jag tror å andra sidan att det är bra att sätta sig själv främst så jag slipper något långvarigt eller elakt på hjärtklaffarna (superdramatiskt, jag vet, men det är ok att vara försiktig).

Imorgon kommer mästerfotografen Jossan till stallet och tar lite vinterbilder på mig och the Black Beauty. Det ska bli helt fantastiskt och jag vet att bilderna kommer bli frikkin awesome. Tills vidare får ni en bild som hon tog på mig och Calle i höstas när vi tävlade.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

Usch :( krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback