Aj nid hälp

Ni är dåliga på att kommentera. FY!

Ska så småningom köpa ett nytt schabrak och en ny huva till Calle (har sagt det i hundra år nu), vet bara inte vilka färger jag ska använda. Så sjukt svårt. Jag vill gärna att det ska se stilrent ut, men jag vill ändå sticka ut lite. Det svåraste är att hitta snygga färger som matchar både med varandra och med min svarta hingst. Här är några olagligt fult gjorda PS-exempel, skriv gärna vilken du tycker är snyggast!


Blå passpoal, silvrig passpoal och blått kantbant
Grön passpoal, silvrig passpoal, grönt kantband
Gul/orange passpoal, silvrig passpoal, gult/oranget kantband
Röd passpoal, silvrig passpoal, rött kantband
Beige passpoal, silvrig passpoal, beiget kantband
Svart passpoal, silvrig passpoal, svart kantband
Vit passpoal, silvrig passpoal, vitt kantband


Det måste inte vara en silvrig passpoal, jag är mest inne på det eftersom jag har silverdetaljer på alla träns, min sadel, min kavaj osv.

Har ni några tips? Jag har extremt dålig fantasi.

Permalink Utrustning Kommentarer (10) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ida

Haha tyvärr, den 22e ska jag till Stockholm dock :P



Ja, det vore ju roligt! Vi får väl se vad de lockar med i sommar! Skulle vara grymt kul att träna på terrängbanan, även fast vi inte rider fälttävlan längre



Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Svart + blå, orange eller röd röstar jag på!

Postat av: carro

Svarta hästar passar ju faktiskt i nästan allt. Vill man ha starka färger går ju det, men svaga med. Dock tyckte jag en del på bilderna var riktigt fula ;)

Vilka färger har du nu?

Postat av: emma

fin blogg! :D

Postat av: Ida

Den är amazing!! Jag var där och kollade i höstas, måste rida där nån gång :D

Postat av: carro

SVAR: sant!



Själv tycker jag blått, rött och vit passar svarta riiktigt bra! Haha, och konstigt nog har jag också fått smak på limegrön ;) Kanske borde testa, hehe? :)

Postat av: Malin

Det med grön passpoal och silver kantband (2an alltså) var supersnyggt! Den färgkombinationen har jag själv gått och fnulat på, men sparar den för framtiden. Har inget direkt trängande behov av schabrak.

Postat av: Bettan

Hallå Siri!!

Jag läser bloggen ibland också ;)

Eftersom jag inte tycker om grönt och rött och då ingår ju också orange, så SJÄLVKLART det blåa kittet, kan bli hur snyggt som helst på Calle Balle...

Postat av: Edit

Jag har blivit lite svag för orange på svarta hästar så jag röstar på det orangea. :-)

Postat av: sara

Orange/svart är en riktigt snygg kombination på svarta hästar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback