Skogstur

Red över vägen idag, som vi säger i stallet, för att se om det gick att rida där (alla bra ridvägar är där). Det var sådär med rätt hård snö som fortfarande var ca 30 cm hög. Red i alla fall rätt mycket i galopp och jobbade ordentligt med att han skulle ställa sig åt höger utan att överböja hela halsen. Det gjorde såklart att vi bråkade rätt mycket och till viss del fick jag inte igenom det riktigt så bra som jag hade velat. Calle blev svettig så jag körde nog rätt mycket med honom.

För typ trekvart sen var faktiskt Sara hemma hos mig med sin pojkvän och kollade på kattungar. De bestämde sig såklart för att köpa min lilla Fluffboll, för vem kan motstå henne?



Nu ska jag göra klart min design!

Permalink Dagens ridning Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sara

sv: Ja åhh vi är så kära haha! Ska bli så kul med en liten "unge" i huset haha :D



Fin designen blev!

Postat av: sara

sv: Ja det blir lätt så! Fan ett helvete om de jäkla koderna krånglar och har sig!

Postat av: Malin

Hahaha! ÄLSKAR beskrivningen om din lilla polle här på din blogg. "Jag hade turen att komma över en pissmärr förklädd i en svart valackförpackning"

Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Gud så söt! Och vad fin din nya design är! :)



Hemligheten med att träna oxå är att man inte har något liv ;) haha! Men jag kan säga att jag inte hunnit med att träna nå mer sen dess :P



Vi har haft det jättebra i värmen, även om du inte var avundsjuk! :P

Postat av: Elin

sv: haha ja jag är en sån där dryg en som märker ord jag ;) men gillar din blogg, kommer fortsätta läsa den. :)

Postat av: Sofie Olsson

Hej!



Ville bara tacka för tipsen på bra övningar på markarbete. Jag ska erkänna att jag har stulit nästan allihop. Tusen tack och fortsätt komma på bra övningar. Mvh Sofie Olsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback