Lat tjej

This is what happens when you work late nights:

- Klockan ringer 07.30 för att jag ska hinna rida innan jobbet.
- Jag snoozar till 09.30 bara för att jag kan.
- Jag hinner inte rida.

it sucks0r.

Det hade som vanligt varit ett annat case om det inte var vinter. Att stiga upp efter sju timmars sömn för att bege sig ut i iskall vind (som är standardvädret atm) är inte det jag vill. Det är mänskligt att ligga kvar i sängen istället för att frysa ihjäl, frivilligt dessutom!

Imorgon ska jag rida på volten med graman. Ska trava och galoppera över bommar på böjt spår, så att jag kan variera mellan långa och korta travsteg eller galoppsprång. Det gör vi alltid på Hakingträningarna och det är ett bra sätt om man vill få igång lite tankeverksamhet utan att huvudet exploderar (som Calles annars gärna gör).

Idag ska jag köra glassbil i guldgruvan. För två veckor sen drog jag in mest pengar hittills detta år i hela landet när jag körde den turen, så jag tänkte slå det rekordet igen. Wish me luck!



Min stjärnanis (påtal om det måste jag skicka ett citat från I rymden finns inga känslor till Sandra)


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Wishar dig luck!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback