Hoppning i ridhus

Hoppade lite idag, över tre enkelhinder. Det gick bra och Calle hoppade lugnt och med bra scoop. Jag råkade hamna skitfel på en oxer och drog honom i munnen över den. Efter det ville han inte hoppa den något mer, så jag sänkte och lät det vara så. Inget som kommer att påverka oss!

Här är några bilder, har även film på ett par språng på min mobil som jag tänkte överföra senare.


Gud vad jag längtar efter värmen så att man kan hoppa utomhus och ta fina bilder!

Permalink Dagens ridning Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Hmm, din blogg envisas med att inte komma ihåg mig..

Här är en till som längtar till utesäsongen! Eller ja.. jag längtar efter att rida öht :P

Postat av: sara

sv: Åh vad kul att höra! :D Var verkligen toppen för mig! Ska bli kul att hoppträna med dem på tisdag :)



Så fina ni är! Gief värme :p

Postat av: Bodil

Ni ser jättefina ut!

Och jag är så imponerad av den som fotar dig! Är det en superfotograf med en superkamera? Jag förstår inte hur man får till fotona i ridhuset, det blir bara blurr för mig, ändå har jag en hyfsad systemkamera? Kom gärna med något råd, du har alltid så himla fina bilder på din blogg =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback