Crazy ride

Tjo! Idag var jag på äventyr kan man säga. Jag måste rida till träningen imorgon för jag är en jävla luffare som inte har en bra dragbil, den kommer inte upp för den extrema backen ner till anläggningen (när jag ska hem). Idag red jag upp ett spår i mörkret, så att jag säkert kommer dit imorgon. Jag besteg fyra snövallar varav en var säkert 1,20 meter hög, Calle vägrade gå över en av dem som låg i kanten av en bilväg. Jag var tvungen att göra en dramatisk avsittning för att sedan springa över vägen igen för att undkomma en bil som var påväg. Asläskigt och jävligt dumt när jag tänker efter.

Jag har lite planer när det gäller Calle men det tänker jag inte berätta riktigt än. Cliffhanger deluxe! Hoppas ni har en härlig dag, imorgon blir uppdateringen lite roligare för min syster följer med och filmar min träning (tror jag).

Permalink Dagens ridning Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: marie

Hur skulle morgondagens uppdatering kunna bli roligare än dagens, jag skrattade så tårarna sprutade !!!

Postat av: sara

Haha vad tuffa ni är! Kom du inte upp sist? :(

Postat av: Anonym

Men... Hur kan du inte komma UPP för en backe som går NER? ;-)

Postat av: Siri

Svar till anonym: smartass, synd bara att jag redan hade skrivit (när jag ska hem) inom parentes. Puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback