Träning (not)

Tina glömde bort mig idag! Eller nej, nu var jag dramatisk. Hon har sin kalender i mobilen och jag hade visst försvunnit så hon stod på ett annat ställe och höll lektioner. Jag fick rida själv istället. Jag red i ridhuset där dressyrtävlingen på söndag kommer hållas, Calle gillade atmosfären och kände sig hemma på en gång. Jag övade på längningar i trav och galopp och det gick faktiskt riktigt bra. Jag är väldigt nöjd och känner mig väl förberedd inför helgen.

Jag blev bortlottad från den första klassen så jag ska bara rida LB:3. Typiskt eftersom jag inte har lärt mig det programmet än. Jag red det för ett år sen så jag kommer nog att lära mig det snabbt.

Imorgon är det P&J på Runsten och jag ska hoppa 100 och 110. Ska bli kul!


Permalink Dagens ridning Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: marie

oj vad synd att inte P&J var på torsdag för då ska vi ev. till Runsten . Hade varit roligt att se om Calle är så lik våran Loppan även IRL !!!!

Postat av: Sabina Borenius

sv: Åh tusen tack! :D Blir superglad!

Postat av: Lamia - Vinn ett täcke!

Tack för stödet :)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback