Torsdag, vilket innebär...

... att det är hoppträning idag! Jag är taggad till tusen och Jenny ska filma så jag kommer lägga upp en film ikväll.

Min medryttare rider ju Calle en dag i veckan, varannan tisdag och varannan torsdag. Den här veckan är en tisdag-vecka. Men i början av augusti sa Bianca att hon inte kunde rida Calle den 7:e september, jag hade ingen kalender då men placerade informationen i min enorma hjärna. Tror inte ni att jag glömde bort det i tisdags så att det inte var någon som tog hand om min stackars häst? Haha, så jävla klantig. Aja, även solen har fläckar, ingen skada skedd förutom att det var dubbelt så jobbigt att mocka igår.

Igår red jag ut en sväng. Hade egentligen ingen lust att rida så jag red ut 45 minuter med graman. Red bara framåt in princip, alltså med stora kliv och en hög form. Avslutande med att trava i en lite friare form och i en lugn passage:ig takt.

Nu ska jag plugga en stund och sen ska jag röra min feta rumpa mot los stablisiones! Här är en bild på mig och min syster tant Lizzie i vårvintras.


Permalink Dagens ridning Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Sv: Ja, och han tar verkligen allting med ro =)

Han är hingst fortfarande =)

Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Sv: Så länge han är något att spara... Han ska visas på rådgivande i november iaf, sen får jag se efter det, vad de säger och så. Han är lugn och snäll hittills, men har en känsla att det kommer vända till våren ;-) Blir han för dryg eller mår dåligt så får jag såklart skära oavsett vad de säger på rådgivande.

Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Sv: Ja, annars hade jag ju inte sparat :P SÅ kul är det inte att hantera 500-600 kg hormoner ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback