Tävlingen på söndag

Såg att jag startar sist på hela dagen och tävlingsplatsen ligger inte alltför långt bort så jag kommer inte behöva åka förrän kvart i elva på söndag! Skönt.

Är så fruktansvärt taggad. Som vanligt när jag inte har tävlat på ett tag (nu var det typ tre månader sen :O) kommer jag att knoppa och ha mig. Ska öva någon dag i veckan och dessutom ta en bild så får ni godkänna dem! AAHHHH vill tävla idag. Jag är nog beroende.

Nu ska jag snart rulla iväg till the university och läsa lite latinus magnus. Min medryttare ska rida Calle idag så jag ska inte till stallet, utan direkt hem till min pojkvän efter skolan. Det kommer troligtvis inte bli någon uppdatering mer än detta så: be well! Peace.

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: marie

oh, det var det sötaste jag sett !!! Vill ha !!!

Postat av: Sara

Jättefin blogg! Kommer jag garanterat följa :)

Postat av: Emelie

Hahha vilken underbart söt bild!

Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Naaw, sötaste bilden!!

Postat av: Pernilla - en blogg om min häst & vardagliga äventyr

Haha va söt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback