RIDA!!!

Idag ska jag RIDA (!!!) (på riktigt (!!!)) (haha förlåt, jag tror någon har lagt någon slags olaglig substans i mitt morgonkaffe)

Enough parenteser. But you heard me, right? Jag har inte riktigt kommit på vad jag ska göra än men jag tror att jag ska rida ut på en riktigt lång ritt, massa galopp och jag ska hoppa över alla stockar jag kan hitta. Imorgon ska jag rida markarbete på ridbanan och på söndag ska jag bygga en bana på nio språng som ligger mellan 110 - 120 och öva lite inför tävlingen nästa helg.

Idag ska jag luncha hästarna (om en kvart, måste genast byta om) och sen även släppa in dem ikväll vid 18-tiden. Ska ha med mig kameran och dokumentera min dag. Hope you'll enjoy it. PUSS PÅ ER!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback