Nyklippt

Nu har jag klippt mitt monster. Han var hemsk vid öronen, trots att jag hade öronproppar på honom. Det fick bli en rak linje ca 10 cm bakom öronen istället för en hackig linje vid öronen. Lämnade benen (för det syntes nästan ingen skillnad på färg) och en fläck under sadeln för annars brukar han få skav på vintern.

Tog ingen bild för det var på kvällen = inget bra ljus. Tar en bild imorgon!

Den 17:e oktober ska jag följa med mitt ponnybarn på hennes första riktiga tävling. En dressyrtävling. De är så söta.


Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Åh, fin bild!!



Ah, fy vad jobbigt!! Tur att det blivit bättre så både du och Calle slipper tandläkaren så ofta!



Absolut, detsamma!! Jag har lite rosa på min hjälm så jag sticker ut lite i mängden :P

Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Så söta!!



Sv: Haha, nej jag klippte henne inte med en vanlix sax ^^ Utan helklippte med en vanlig stor sax, de flesta andra (vettiga) människor har en mindre trimmer till ben och huvud :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback