Mountain horse

Jag är jättenöjd med alla mina produkter från Mountain Horse, framför allt med mina tävlingsridbyxor. De är ganska lågt skurna och har en bred linning. De sitter som klistrade på min kropp och har ett skönt vävt stretchmaterial som fungerar såväl sommar som vinter.

Nu vill jag ha ett par i någon annan färg till vardags. I ridbyxan står det att modellen heter Annabel TK, men jag hittar den inte någonstans, förutom på ett ställe men den är helskodd och min ridbyxa är inte skodd över huvud taget. Är det någon som vet var man kan hitta den?

Jag kommer inte ihåg varifrån jag köpte dem... har ganska dåligt minne.

Permalink Utrustning Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback