Lyckås och inför tävling

Rean på Lyckås var verkligen skitdålig. Jag hade tänkt mig göra några schyssta fynd på annars dyra märken men det fanns inga bra reavaror över huvud taget. Bara sånt som ingen vill ha, och därför säljs ut. Den sämsta typen av rea. Så jag köpte bara läderfett, en slicksten på snöre, öronproppar till när jag ska klippa honom och ett grimskaft (som gick sönder idag).

Det är storm ute just nu och jag var ute och red i den. Calle är inte en sån häst som blir helt prillig av blåst, utan snarare tvärtom. Konstigt egentligen men idag kändes han ovanligt harmonisk och medgörlig. Red inte så länge utan red bara igenom sidorna och sedan igenom programmet inför imorgon. Känns bra och jag hoppas jag har en chans till bra poäng!

Det känns som att jag inte har några ben i kroppen så jag tänkte lägga mig i sängen och käka chips, dricka pepsi, se om det är något bra på TV och sen somna med flottiga sourcream and onion-fingrar.


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sara

sv: Haha jag förstår det!



Tack! Det ska jag, kommer nog ha mycket kul med henne!



Instämmer om Lyckås rean.. Bara rea på en massa skit som ingen vill ha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback