Konstigt

Hej.

Sitter och käkar frukost (dricker kaffe), ska snart till se university och hooka med Sara. Vi ska översätta lite häftiga "må Gud prisas"-meningar innan föreläsningen idag (jag pluggar latin).

Tänkte nyss på att min medryttare ska ta två dagar denna vecka, för hon tog ingen dag förra veckan. Hon ska bland annat ta dagen innan tävlingen, alltså på lördag. Det kommer kännas konstigt att inte sitta på Calle dagen innan, men jag tror att det går bra ändå.

Har räknat ut att jag kommer starta typ 16.30 på söndag. SKÖNT! Jag har ändock utsläppet i stallet så jag får ingen sovmorgon hur man än vrider och vänder på det. Typiskt mig, jag får aldrig sova ut. Jag ska försöka göra en film om Calles personlighet den här veckan för jag tycker han är så fruktansvärt rolig. Jag skrattar nästan hela tiden när jag håller på med honom, för att han göra så mycket roliga saker. Nu tror ni säkert att jag är ett psycho som tycker att min häst är rolig, men it's a fact.

Nä, dags att ta på sig det seriösa ansiktet och med post-its i högsta hugg bege mig. Ska sätta en post-it på på snurrdörrarna till Univ. där det står "gå inte så jävla långsamt, jag kommer fastna". Har lovat Ida. Ångrar mig lite.


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ida Norlin

Haha, jag förstod det ;)

Vi bor i Linköping! Jag va på runsten dagen efter pay & jumpen, det var lite synd..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback