HAPPY

Jag har fått en reservplats på träningen för Per Dahlgren imorgon på Runsten! Det ska bli så kul. Han verkar väldigt sympatisk och jag hoppas att han är bra så att jag kan börja träna regelbundet för honom. Han är tydligen väldigt populär så jag hoppas att det skulle gå att ordna.

Jag tycker Runsten är ett toppenställe. De är så gästvänliga och hon som är stallchef (eller vad hennes titel kan vara) är så trevlig och hjälpsam. Jag har alltid blivit bemött så väl och det uppskattar jag verkligen! Jag är skittaggad inför imorgon, och jag ska se till så att det filmas. ( Tack på förhand, Edit, du är världens bästa syster ;) )



Det här hindret fick jag i present av mina stallkompisar när jag tog studenten. :P

Permalink Träningar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: marie

Vilken originell present !! Smart !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback