Trattkantareller

Jag och mamma är numera kantarellproffs, vi vet exakt var trattkantareller växer: ÖVERALLT! Vi gick runt tre timmar i skogen och hade det mysigt, vi fick dessutom med oss en halv påse full (intressant val av uttryck) med trattkantareller.

Imorgon ska jag åka och träna lite på Runsten. Det är en Pay and Jump och jag har anmält mig till 100 och 110 cm, ska bli kul (som vanligt). På söndag ska jag tävla en 110-klass i Upplands Väsby. Det kommer bli på kvällen eftersom det är ca en miljon starter.

Nu ska jag tjata på Felicia så att hon skickar fler bilder till mig. ;)


Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Sv: På den hästen hade jag alltid väst vid hoppning och oftast vid uteritt. Han var lite spattig (A)

Fame rider jag nästan alltid med väst oavsett vad vi gör. Sawanna hade jag det på vid hoppning när jag satte igång henne igen efter fölvilan och såklart alltid vid fälttävlan och team chasing. Nu får jag inte på den dock :P Jag tycker faktiskt västen är rätt skön att ha på sig!

Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Sv: Finns ju knappt ridbyxor till gravida ens, morr!



Japp, en racesafe =) Köpte den när jag jobbade som arbetsjockey så då fanns liksom inga alternativ ^^ Var redan utstittad på jägers för att jag 1 hade ridbyxor och 2 var minst ett huvud längre än alla andra ^^

Postat av: Sabina Borenius- Vinn biljetter till Göteborg Horse Show

Sv: Ja det är jättebra träning, och väldigt roligt att rida :) Lösgörande var det också!

Postat av: Matilda

Fin hopp bild =)

Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

sv: Haha, men eller hur... Klart jag fick skylla mig själv! ;-) Dessutom satt jag ju och jobbade hästarna i form ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback