Taskig uppdatering

Det är ett återkommande problem i min värld att jag har alldeles för mycket att göra. Igår, till exempel, jobbade jag 11 timmar i sträck och sen efter det åkte jag till stallet och red. Var igång från fem på morgonen till tio på kvällen. Snacka om att det var skönt att gå och lägga sig.

Mitt jobb har köpt två nya hästar. Det är sagt att dem är fem år gamla men jag tror att, i alla fall en av dem, är yngre än så. Det kan vara så att hon är väldigt ohanterad också, svårt att veta. Jag ska hur som helst "utbilda" dem på lördagar ett tag framöver innan de börjar användas ordentligt i verksamheten. Ska bli riktigt kul faktiskt, jag ska skriva om det i bloggen såklart!

Senare idag tänkte jag skriva ett inlägg om hur jag lägger upp ett ridpass på volten. HÅLL UT!



Calles snygga bak (måste ta nya bilder innan ni avlider av boredness)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback