PICOMANIA

Fler bilder tagna av Felicia

Permalink Bilder Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Härliga höstbiler!! :D



Sv: Joo, det är en sjukt konstig tanke! ^^ Och jag var lite rädd innan att jag skulle tycka det var obehagligt när man började känna rörelser för då blir det ju mer påtagligt att det ÄR någon därinne. Men det är bara helt underbart! :P

Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Ja gör det!! Jag har en grårosa hjälm, om jag inte sagt det innan :P



Jättefina bilder :D

Postat av: Sara Wahlund- Unghästar/ Världscup häst.

Superfina bilder på er!!!

Verkligen snyggt med de gula på dig när han är så mörk :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback