Högskoleprovet och tävling

Ni kanske inte vet det men jag ska bli läkare. Igår skrev jag högskoleprovet och fick typ 1,4 så nu är det inte långt kvar! Jag får bara hälften rätt på delen där man ska definiera ett antal svenska ord, så om jag pluggar ordentligt till den nästa gång kommer jag fixa det. No doubt! Jag får inte långt ifrån alla rätt på de andra delarna.

Har ni skrivit högskoleprovet någon gång?

Nu ska jag ladda inför tävlingen i em. Vi ska åka från stallet halv tre, nu: FRUKOST!


Älskade Stella, som inte finns längre.

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: rebecca

jag har skrivit högskopleprovet, pluggade ingenting och hade aldrig gjort det innnan så trodde det skulle gå åt skogen, men fick 1.1, va mattedelen som va mitt stora problem, även om ja läst upp till matte E i gymnasiet, men det va ju några år sen=P va ändå ganska nöjhd med resultatet=)

Postat av: AMPELOS

:(

Postat av: lovisa

GOdmorgon:) är allt bra idag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback