HEMSK TÄVLING

Fy alltså, vilken hemsk tävlingsdag detta har varit. Var tvungen att utgå inne på banan för att:

- När jag kom till tävlingsplatsen skulle jag starta, en miljon strukna.
- Jag hann såklart inte gå banan utan fick lära mig den från läktaren på två ekipage.
- Blev så stressad att jag mådde illa.
- Hann rida fram i ungefär 10 minuter.
- Hade ingen aning om hur jag skulle rida, hur hinderna såg ut, hur snabbt de kom ur sväng, hur många galoppsprång det var på de relaterade avstånden.

FAN!

Permalink Tävling Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie - TÄVLA OM GBG HORSE SHOW BILJETTER!

Åh vad tråkigt! :( Jag hatar när det blir sådär, då är det inte ens roligt utan bara ett stressmoment..

Postat av: Matilda

Hihi vad söt du är! Ja, det visst jag faktiskt, jag har döpt honom efter Lars Vils konstverk på Kullaberg, där jag kommer ifrån så jag har läst mycket om Nimis. :)

Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare

Fy, lät inge roligt! Vart var de nånstans?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback