HAHAHA


Obvious combination

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: warnmark -hästblogg

Sv; Haha nej. Det är en häst i en orättvis vinkel.

Postat av: nea

vilken fin häst du har! :)

Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Hahaha, jo men de flesta kombinerar väl hästlivet med lite ris, eller?



Sv: Jaså? :P Du får vänta ett tag till ;-) Jag funderade på om jag skulle göra "dubbla" inlägg om det, ett ur min synvinkel och ett ur Corles, tror det kunde blir kul kanske?

Postat av: Sabina Borenius- Vinn biljetter till Göteborg Horse Show

Sv: Jaha gud vad kul , då kanske vi ses! Lycka till!

Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Sv: Nej, jag tänkte snarare typ: Min matte är heeelt galen! Hon har fått för sig att det är jobbit att gå och vill att jag ska BÄRA henne?!

Och samma sag skriver jag att idag har jag hängt på Corle bla bla bla...

Fattar du? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback