Börja skriva om mitt liv

Ibland känns det såklart som att jag inte har något liv utöver hästarna, ni vet hur det kan bli right? Men just nu känns det som att jag vill vidga bloggen liten för ibland orkar jag helt enkelt inte sitta och skriva om vad jag har gjort med Calle eller hur man smörjer sadeln på bästa sätt.

Min tanke är då att jag ska skriva om mitt liv, framför allt med bilder från när jag träffar mina vänner eller är på uiversitetet, från när jag går ut på helgen osv osv.

Vad tycker ni om det?


Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: r'

Postat av: rebecca

sv: ja så är det säkert, sen är logiskt tänkande inte min starkaste sida om jag ska va helt ärlig=P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback