Vintervilan tidigarelagd

Hej alla.

Som ni vet stod ju Calle i början av veckan, och även igår och idag så jag har bestämt mig för att lägga hans vintervila tidigare än vad jag hade planerat från början. Så nu får han sina tre veckor, räknat från i måndags, fram till den 13:e december.

Det passar ganska bra eftersom jag såg en kurs i början av Januari som jag är sugen på. Jag har nämligen velat testa att träna terräng ett bra tag och det har visat sig att Ulf Johansson ska ha en fälttävlanskurs inomhus på Runsten. Det innebär att de drar in massa terränghinder i ridhuset, men det är även vanlig hoppning. Det kan nog bli spännande.

Som ni förstår blir det inte särskilt mycket bloggande om ridning, men jag ska försöka blogga om annat istället. Imorgon ska jag till exempel åka och kolla på träningar för Jos Kumps, det kommer alltså bli ett inlägg om det och även ett inlägg om Edward Gals clinic jag såg idag, för den var jätteintressant!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback