Tappsko

Calle har tappat en sko fram, han gjorde det igår när jag höll till på ett "sugigt" underlag. Skulle ha tänkt på det, puckad som jag är. Jag såg att han hade lite jobbigt att trava, men tänkte inte ens på att det var för att han fastnade i marken i varje steg. Får helt enkelt tömköra idag och ringa till min hovis imorgon eller på måndag. Calle brukar för det mesta fungera bra med tappsko sålänge jag håller mig på relativt mjuka underlag.

Kurserna för Haking blir för övrigt inte av. Jag deppade över det en stund men sen anmälde jag mig till en endagarskurs för Pontus Westergren på söndag nästa vecka istället. Kan vara kul att testa någon ny!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback