Ryttarförebild

Jag är över lag väldigt förtjust i Fransk ridning. Jag tycker de rider snyggt och jag gillar att de rider hästarna mellan skänkel och hinder, istället för att klämma ihop hästarna mellan skänkel och hand. Min absoluta favoritryttare i världstoppen är Penelope Leprevost. Hon rider extremt snyggt och verkar ha en trevlig inställning (jag gillar dessutom hingsten Mylord Cathago som hon rider). Däremot tycker jag att hon har en extremt ful skärm på sin GPA-hjälm.

Vem eller vilka är era absoluta favoriter i världstoppen och varför?







GLÖM INTE BORT ATT TÄVLA I INLÄGGET NEDAN! :D

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Charlotte

Marcus Ehning rider snyggast. Favorithäst Itot du chateau (Edwinas ridstil är ett annat kapittel;))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback