Över förväntan!

Tömkörningen gick verkligen över förväntan idag. Jag var väldigt noga redan från början med att inte brusa upp, med inställningen att om det blir fel är det jag som ger fel signaler (inte Calle som är dum i huvudet :P).

Jag tog det rätt lugnt i början och det gick otroligt bra så jag fick ett enormt ego. Började göra massa grejer, som att byta varv i trav, slutor, öppnor, skänkelvikningar och mängder av tempoväxlingar. Allting gick hur bra som helst, Calle lyssnade på mig hela tiden och jag tror att jag gav rätt signaler. Det enda som kändes konstigt var att jag aldrig hamnade i rätt position i förhållande till honom i höger varv hur mycket jag än försökte springa mig till rätta. Det finns säkert någon superlogisk förklaring till det.

Imorgon kommer jag att starta den första BLOGGTÄVLINGEN! (eg. är utlottningen ett mer korrekt ord) SÅ GLÖM INTE BORT ATT KIKA IN DÅ.

Permalink Dagens ridning Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hoppbloggen

SV; Tack! Hon är helt klart något extra.



Trevlig blogg ! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback