Kurser

Nu när tävlingarna är slut för min del (förutom en sista P&J den 20:e) vill jag satsa på att träna ordentligt innan vintervilan. Världens bästa Haking ska ha en helgkurs i November och en i December, så dem ska jag definitivt på. Eftersom jag inte tränar regelbundet för någon tränare just nu har jag nog råd med en kurs till. Så jag undrar om det är någon som har tips om en bra tränare som håller en kurs i Stockholm i November eller December? Gärna söderort. :P

Älg <3

Permalink Träningar Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Sv: Attans, du kom på mig... (A)

Jaa, jag får nog vara riktigt nöjd med min lilla uppföding! :P

Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Var ska Haking ha sina kurser?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback