Vecka 19

Ska som jag skrev i inlägget tidigare vara ledig från häst måndag och tisdag. Det passar väldigt bra eftersom att jag har en fet tenta på fredag som jag måste plugga till.

Måndag: Uteritt (medryttare)
Tisdag: Dressyrträning (medryttare)
Onsdag: Dressyrträning för Karin
Torsdag: Hoppträning för Gaby
Fredag: Vilodag med en promenad för hand (om jag orkar)
Lördag: Uteritt
Söndag: Intervaller utan ryttare sex st á tre minuter med 45 sek paus.

Permalink Veckoplanering Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lamia - TÄVLING! SCHABRAK FRÅN EUROSTAR

Sv: En mycket vacker katt ;) hahah

Postat av: Jenny Krook

http://www.anders-eriksson.se/Kursprogram/tabid/2449/language/sv-SE/Default.aspx



KAN DET VARA NGT?

Postat av: Moa

SV: Det gick helt okej! Fick dock en liten black-out så jag glömde en ridväg och fick 2 poängs avdrag, därmed landade jag på 58,992%. Fiona var tyvärr lite seg för skänkeln och "knäppte av" lite i nacken stundvis. Men goda procent med tanke på omständigheterna. Jag har ju inte varit ute på ett år, och Fiona har varit på dressyrtävling totalt 4 ggr i hela sitt liv :-) Hon har ju bara gått som avelssto.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback