Pessoasele

Jag har köpt en budgetvariant av pessoaselen på Hööks som jag tänkte inviga idag. Jag tror inte att det är någon skillnad på dem förutom priset. Den "riktiga" kostar 800 - 900 :- och den på Hööks kostar 300 :-



Jag har gjort lite research på internet och det finns delade meningar om den. Dock verkar det som att folk som skriver att den är hemsk inte har provat den medan folk som gillar den faktiskt har provat den. Man kan uttrycka det som att den tvingar hästen att gå i form genom att rycka den i munnen om den inte arbetar med bakdelen. Men jag väljer att uttrycka det som att den skapar ett samarbete mellan bakdel och framdel för att uppnå en korrekt form. Jag ska göra en utvärdering av den ikväll.

Eftersom att jag innerst inne är estet har jag ritat en bild på hur man ska sätta den, så att jag inte glömmer bort.


Permalink Utrustning Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ida Norlin

Ja det är nästan lite läskigt! :D Mja, min är ganska liten, 160 knappt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback