Idag är det fredag

Igår var jag och tränade med min fjant. Vi hoppade på båge och vi hoppade bara jättelåga hinder, vilket egentligen är tråkigt men det är inte jag som bestämmer. Calle var jobbig i munnen och jag tror tyvärr att det beror på att jag var jobbig i handen. 

Den andra hästen hade bajsat mitt emellan två hinder och då blev Calle väldigt störd och vägrade trampa i bajset utan skulle hålla på och krångla precis där. Det störde mig som fan så den linjen blev aldrig speciellt bra. Jag är inte hypad, men ganska nöjd över träningen. Detta trots att jag inte hamnade rätt på det gråa räcket en enda gång. :P

Här är några klipp, om du inte kan se har det inte blivit bearbetad ännu.




Permalink Träningar Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ida Norlin

Alltså, det är som att se min ena häst på den här videon! Så lika, och exakt samma tjafsande! :O

Postat av: Ida Norlin

ett kwpn sto, så stammen var inte samma, men de har tom liknande galopp :S häftigt! finns videor på henne på kategorin tävlingar!

Postat av: Fredrika Källström

SV; Jaha, okej! :) Nice hörru ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback