Hovslagare

Idag var världens bästa hovis och skodde Calle. Han har vanligtvis nollor runt om, men hovis hade inga såna med sig, så han fick ettor runt om istället. Jag tyckte inte att det såg så farligt ut och han sa att så länge han inte trampar av sig dem är det positivt att skorna går lite längre bak, för då får han bättre stöd från dem. Jag ska ta bild på Calles hovar så fort jag kommer ihåg så att ni får se vad bra han skor. :) Jag tycker generellt sett att alldeles för många skor med för långa tår, har ni också märkt det?




Permalink Hästvård Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lina

Sv: Tack så jättemycket! :D



Ska kolla filmen ikväll, inte så poppis att göra det på jobbet... (A)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback