Beställt

Nu har jag beställt ett PW schabrak. Tog först det cream-färgade med brun kant, för det är lätt snyggast. Precis innan jag bekräftade köpet så kom jag på att jag har vita ridbyxor och grå kavaj så det skulle se urlöjligt ut. Bytte därför till det vita schabraket med marinblå kant. Jag är dock allergisk mot vita huvor på mörka hästar så det får jag klara mig utan, även om det skär lite i mitt hjärta.



Nu måste jag verkligen gå och lägga mig eftersom att jag ska upp halv sex och jobba, som vanligt på lördagar. Livdragonerna anordnar dressyrtävlingar där i helgen så jag kanske hinner kolla lite om det är lugnt i stallet. Det är en fancy Prix St Georg klass imorgon som kanske kan vara kul att se ett ekipage eller två i.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Edit

Du kan ju ha en marinblå huva så matchar det iaf! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback