6/5 - 10

Idag skrittade jag barbacka med hackamore på volten i ca 35 min. La upp fyra bommar på raken, varav de två i mitten var lite upphöjda.

Började med att flytta för inner- och ytterskänkel i båda varv på ett avkortat fyrkantspår. Gick bra, men han ville inte riktigt ställa igenom åt höger. Skrittade sen över bommarna i en mycket låg form 10 gånger åt varje håll, så totalt 20 gånger. Jag höll på att avlida för att det var så tråkigt och Calle höll på att avlida p g a flätad svans. Stackars häst.

Något icke-häst: Jag tog en CV-bild på mig själv igår. Är den godkänd? Kände mig väldigt lame.


Permalink Dagens ridning Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lina

CV-bilden får godkänt!



Sv: Hehe, nja lite livsfarligt kanske :P Men KUL!

Postat av: Sabina Borenius- Satsningen som juniorryttare

Sv: Tack! Det är en LC:2, vi ska mest bara ha kul ;)

Postat av: Jenny Krook

Du e så fin!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback