Wohoo

Träningen idag gick hur bra som helst! Vi fick göra lite allt av varje: hoppa på spikrak linje, hoppa på böjt studs, hoppa på kort avstånd, trava över normala cavalettis, trava över cavalettis med superkort avstånd, trava över cavalettis med långt avstånd, rakrikta, svänga för ytterhjälperna, hoppa på båge och till sist hoppa bana.

I slutet hoppade vi en bana på 120 och det är det högsta både jag och Calle har hoppat en bana på. Är så himla glad. Haking är verkligen bäst. Blev tyvärr ingen film eftersom att min kära syster fick lov att KOLLA på träningen för en gångs skull. ;)

Ikväll eller imorgon uppdaterar jag med övningarna vi gjorde i detalj.

Permalink Träningar Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Edit

Jag är så glad i hela kroppen för din skull! Det gick så bra och han är så grym på att se varje liten detalj o vet PRECIS varför Calle stannar när han gör, vilket ju också gör så ni får ordning på det utan smisk o hårda tag.

Calle borde också gilla honom. ;)

Postat av: Siri

Edit: Jaa, verkligen. Det känns helt fantastiskt. :) Jag tror att Calle kommer bli mycket trevligare att rida om jag fortsätter träna för honom så ofta det bara går. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback