Vilodag

Idag när jag kom till stallet kunde jag inte hitta min häst i hagen. Han hade bytt skepnad och blivit beige efter ett härligt lerbad. Hade tänkt skritta ut en sväng på honom men eftersom att han var så otroligt smutsig borstade jag honom i en halvtimme istället.

Sen var tanken att jag och Bettan skulle jobba lite med den galna islänningen, MEN, det tog 45 minuter för oss att ta in honom från hagen och då var jag tvungen att rusa till jobbet, så vi får catch up another day. Imorgon ska jag rida ut och sen ska jag åka till Runsten och kolla på fina hästar och duktiga ryttare!



Skramur med sin ägare Angela

Permalink Dagens ridning Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Josefine - hästblogg

Vilken söt ponny :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback