Träningsvecka hos min gamla tränare

Så himla kul! Jag träffade på min gamla tränare Kathrin när jag var på Runsten för att kolla på när en tjej som stod i samma stall som mig förut tränade. Det resulterade alltså i att jag kollade på min gamla tränare när hon red för KG Svensson, istället för på Anna (förlåt).

Hon har stationerat sig i Mariefred nu, det är därför jag inte tränar för henne längre. Jag frågade om hon höll träningar på hemmaplan och då föreslog hon att jag skulle komma en hel vecka och träna för henne. Jag har funderat på det ett tag själv så jag nappade direkt. Nu ska vi bara bestämma en lämplig vecka eftersom att det innebär att jag måste låna pappas bil under den tiden.



Kathrin med sin 6-åring idag


Permalink Träningar Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Edit

Eller så åker jag med ner o kör upp pappas bil o hämtar er sen med den. ;) Medan du är där lär du ju inte behöva den menar jag, o då kanske det blir lättare för dig att planera in veckan. :)

Postat av: Lina

Åh, vad roligt!! :D

Postat av: Ida Norlin

Haha okey, hoppas du hittar någon annan då :) Kan tipsa om att de som är liknande på Hööks, med läderhakband eller vad det heter, är inte att rekommendera heller :P Sitter ovanpå huvudet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback