Tråkig häst

Idag var en dålig dag därför att:

- Jag kände mig svag
- Calle var trög
- Calle var framtung
- Jag hade ingen inspiration
- Jag glömde filmkameran hemma

Idag var en bra dag därför att:

- Calle blev fin när jag gjorde övningen jag skrev om nedan
- Calles förvända galopp var SUPER
- Lindningen blev jättesnygg och alla flärpar hamnade på rätt ställe vid första försöket
- Calles hovar ser helt fantastiskt fina ut
- Jag red i 45 minuter trots att jag ville sitta av efter tre minuter

Jag ångrar att jag inte red lektion för Karin idag. Jag får typ hjärnsläpp när jag sitter själv på ridbanan och ska försöka få en slags strukturerad plan över ridpasset. Måste verkligen skärpa mig på den punkten. Imorgon ska jag hoppträna och på fredag ska jag till Runsten och kolla på tävlingar hela dagen! Ses vi där?!


Permalink Dagens ridning Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback