Hämta häst!

Idag ska jag ut på äventyr. Bettan, som äger stallet jag står i, är en duktig islandshästryttare som har tävlat SM och sånt. Hon ska ta emot en islandshäst för tillridning för att ägaren knappt hinner sitta upp innan hon är på marken igen, som jag har förstått det kör den en rodeoshow. Eftersom att jag har väldigt bra balans frågade Bettan mig om jag ville vara "sitta-kvar-pilot" i början och det vill jag såklart! Nu ska vi i alla fall åka och hämta den så jag måste rusa. Han är tydligen jättesöt så jag kan lägga upp bilder ikväll :D

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lina

Spännande! :D

Jag får också alltid vara kamikaze-pilot... ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback