HAAAAKING!

Jag är glad för imorgon får jag träna för Haking igen! Anläggningschefen på min hemmaklubb hade skickat ut ett mail om att det fanns lediga platser imorgon (sista dagen på hans veckokurs) pga skada. I'm so excited.

Idag har det inte hänt så mycket spännande eftersom att jag har jobbat hela dagen. På jobbet fick jag avmaska alla ridskolehästar så nu är jag deras största fiende.



Calle kom och hälsade på mig när jag var i sadelkammaren igår :P

Permalink Träningar Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Matilda

sv: Haha, oj! Tänkte inte på det. Du är ju över 18 år så du får ju inte tävla ponny.. Så dum jag är xD

Postat av: Edit

Söt!

Postat av: Lina

Sv: Haha, är det bra eler dåligt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback