Dagen till ära

Dagen till ära red jag på ridbanan. Jag fortsatte med min förvända galopp (byten i vart tionde gör jag i naturen eftersom att det är bättre sträckor där). Calle har verkligen börjat fatta grejen, även om han flyter lite åt sidan när det inte finns någon vägg. Jag kunde galoppera flera varv på 20 meters volt i förvänd och dessutom kunde jag rida på en åtta utan att han bytte till "rätt" galopp. Duttig kille. Checkade såklart av ibland så att han kunde byta galopp på åttvolt och faktiskt lyssnade på mig och inte bara gjorde som han skulle.

Avslutade i trav med lite skänkelvikning och halter - igångsättningar. 

Permalink Dagens ridning Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ida Norlin

Oh ja en sån skulle jag inte tacka nej till! Håller tummarna att den passar då ;)

Postat av: Fredrika Källström

Jättefin blogg, men många mysiga bilder! :D

Postat av: Matilda

Gud vilken fin blogg, och sjukt fin ponny! :D

Postat av: Sara-Linnéa - http://hastsakersaljes.webblogg.se/

Har en hel del begagnade hästsaker till salu, tex.



Veredus Pro Classic skydd - 1200:- för både fran och bak.

GPA Speed Air ridhjälm - 2000:-

Ridhjälm, Charles Owen Wellington Ayr8 - 2000:-

JW Royal Riders Flex stigbygel - 949:-

Treadstone Klinker träns - 500:-

Ridhjälm, Charles Owen J3 - 400:-



Besök min blogg för mer info samt fler erbjudanden.



Mvh Sara-Linnéa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback