Film

Hoppade lite hemma igår




Den första övningen jag gör på filmen var den jag skulle presentera för hundra år sedan. Den är hur svår som helst (för mig och Calle) och går ut på att man ska rida med lång anridning på ett räcke i galopp, sakta av till skritt några steg och sen göra en bakdelsvändning, tillbaka i galopp för att rida över hinder igen. Fortsätta tills det känns bra. Hindret kan vara mellan 50 och 120 cm, på filmen ovan ligger det på 80, 100 och 110 cm. Det som gör den svår för mig är att det blir vingligt och jag tappar linjen efter bakdelsvändningen. Denna ska jag öva på massor eftersom att det är en övning som gjord för mina och Calles problem.

Permalink Dagens ridning Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback