Torsdag

Kul att det är många som har svarat på frågorna i inlägget under! Jag ska nog göra en liten sammanfattning av alla svar i slutet av veckan, jag tycker att det kan vara intressant att se hur människor tänker. Hoppas ni också gör det, håll utkik i bloggen på söndag då!

Det händer fortfarande inget spännande på Calle-fronten. Jag tänkte ta ut en massör innan eller under igångsättningen, men jag har fortfarande inte bestämt mig så vi får se.

Nu ska jag vila mitt trötta huvud. Jag har börjat min utbildning på Hemglass idag, så jag har varit ute och kört/åkt glassbil. Det var kul, men jag är inte van vid att sitta så mycket (mellan stoppen) därför har jag fått rätt ont i ryggslutet. Imorgon är det dags igen. Peace!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Bella

sv: Ja det ska bli så spännande och samtidigt lite pirrigt. Spännande att träffa nya hästmänniskor och besöka nya tävlingsplatser också! Jag vet, vi hästmänniskor är lite speciella tror jag,hihi! Men annars ska man inte ha häst anser jag, om inte hästen kommer i första rum:p

Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Haha! Bästa sättet att ta in torvbalarna på nu är att lägga sig på mage på dom och sparka på med benen!! Nästan som att åka pulka!! :D hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback